Alina FILIP
  Profesor universitar doctor
Telefon
      021 319 19 80;
      021 319 19 00
      Interior: 259
E-mail
      alfilip@ase.ro
Consultatii
      Miercuri, 15:00 - 16:20 sala, 1406

Doctorat
- Doctor in Marketing, din anul 2008, teza cu titlul: "Marketing relational in domeniul financiar-bancar", Facultatea de Marketing, A.S.E. Bucuresti

Studii universitare
- Licentiata in Marketing, Facultatea de Comert, A.S.E. Bucuresti, 1999-2003

Studii si Specializari postuniversitare
- Studii Post-Doctorale, proiect POSDRU/89/1.5/S/59184 "Performanță si excelență în cercetarea postdoctorală în domeniul științelor economice din România", Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, 2010-2013

Lucrari publicate (in calitate de autor sau coautor):
- 5 carti
- 52 de articole publicate
- 15 contracte de cercetare stiintifica
- 53 de comunicari stiintifice
- H-Index (Researcher ID) = 4
- H-Index (Google Scholar) = 8

Membru in organizatii profesionale
- Asociația pentru Inovare și Calitate în Afaceri Sustenabile - BASIQ

Domenii de competenta
marketing relațional, orientare spre client, managementul relațiilor cu clienții, strategii de loializare, responsabilitate socială corporativă.

Limbii straine cunoscute
- engleza, franceza

Domenii de cercetare
Principalele arii de competență profesională sunt marketingul relațional și managementul relațiilor cu clienții, domenii de cercetare abordate la nivelul studiilor de doctorat și post-doctorat, precum și în cadrul unor cărți și articole de specialitate, publicate în calitate de autor sau coautor. Celelalte domenii de cercetare, în care au fost aduse contribuții științifice includ: marketing, business to business marketing, marketing financiar-bancar, marketing în servicii, marketing internațional, cercetări de marketing internațional, responsabilitate socială corporativă.

Lucrări representative:
Alina Filip, Diana Maria Vrânceanu, Bogdan Georgescu, Daniela Elena Marinescu, Relationship marketing stage of development in romanian banking industry, Amfiteatru Economic, Editura ASE, Vol. 18, Nr. 41, Februarie 2016, pp. 199-214, ISSN 1582 – 9146, Revistă indexată în: ISI Web of Science, SCOPUS, EBSCO, DOAJ.

Laurentiu-Dan Anghel, Diana Maria Vrânceanu, Alina Filip, Claudia Elena Tuclea, The impact of innovative commercial technologies on students' behaviour of an economic university, Amfiteatru Economic, Editura ASE, Vol. 17, Nr. 39, Mai 2015, pp. 600-614, ISSN 1582 – 9146, Revistă indexată în: ISI Web of Science, SCOPUS, EBSCO, DOAJ.

Iacob Cătoiu, Diana Maria Vrânceanu, Alina Filip, Setting fair prices – fundamental principle of sustainable marketing , Amfiteatru Economic, Editura ASE, Vol. 12, Nr. 27, Februarie 2010, pp. 115-128, ISSN 1582 – 9146, Revistă indexată în: ISI Web of Science, SCOPUS, EBSCO, DOAJ.

Laurentiu-Dan Anghel, Diana Maria Vrânceanu, Alina Filip Stakeholders’ Perceptions on CSR in the Romanian Business Environment: A Qualitative Approach , Transformations in Business and Economics Vol. 8, No 3 (18), Supplement A, 2009, pp. 93-109, ISSN: 1648-4460, Revistă indexată în: ISI Web of Science, EconLit, e-Jel, SCOPUS, Cabell’s şi EBSCO.

Alina Filip, Laurentiu-Dan Anghel, Customer Loyalty and its Determinants in a Banking Services Environment , Amfiteatru Economic Editura ASE, Vol. 11, Nr. 26, Iunie 2009, pp. 288-297, ISSN 1582 – 9146 Revistă indexată în: ISI Web of Science, SCOPUS, EBSCO, DOAJ.

Academia de Studii Economice Bucuresti
Facultatea de Marketing
Adresa: Bd. Dacia nr.41, Bucuresti
Telefon: 021 319 19 80; 021 319 19 00
E-mail facultate: decanat@mk.ase.ro
Copyright © 2016
Facultatea de Marketing

Toate drepturile rezervate.
Textele si imaginile pot fi preluate doar cu acordul nostru.
Urmeaza-ne: