Loading...

Plan de învățământ

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 1, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Marketing online 8 E 2 2 4 Marketing
2. Cercetări de marketing online 8 E 2 2 4 Marketing
3.1 Fundamentele marketingului 7 E 2 2 4 Marketing
3.2 Marketingul serviciilor 7 E 2 2 4 Marketing
4.1 Tehnologii multimedia in marketing 7 E 2 2 4 Cibernetică şi informatică economică
4.2 Managementul relaţiilor cu clienţii 7 E 2 2 4 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 1, semestrul 2, anul universitar 2013-2014

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Sisteme inteligente pentru asistarea deciziilor de marketing 8 E 2 2 4 Marketing
2. Analiza datelor de marketing online 8 E 2 2 4 Marketing
3.1 Managementul mărcilor 7 E 2 2 4 Marketing
3.2 Marketingul evenimentelor 7 E 2 2 4 Marketing
4.1 Responsabilitatea socială a companiilor 7 V 2 2 4 Marketing
4.2 Business-to-Business Marketing 7 v 2 2 4 Markering
Total discipline obligatorii si optionale 30 8 8 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 1, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Strategii de marketing direct 6 E 2 2 4 Marketing
2. Strategii de comunicare integrată de marketing 6 E 2 2 4 Marketing
3.1 Publicitate online 6 E 2 2 4 Marketing
3.2 Studiul comportamentului consumatorilor 6 E 2 2 4 Marketing
4.1 Marketing prin reţele sociale şi reţele mobile 6 E 2 1 3 Marketing
4.2 Marketing global 6 E 2 1 3 Marketing
5.1 Managementul marketingului 6 V 2 1 3 Marketing
5.2 Marketing strategic 6 V 2 1 3 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 10 6 16

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total 

       Plan de învățământ anul de studiu 2, semestrul 2, anul universitar 2014-2015

Nr. Denumirea Disciplinei Pct.
credit
Forma
verificare
NR ORE PE SAPT Departament
C S L P
1. Marketingul si managementul evenimentelor 5 E 2 2 4 Marketing
2. Seminar stiintific: Analiza datelor utilizand SPSS 10 V 2 2 Marketing
3. Practica de specialitate 15 C 20 20 Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 30 2 2 22 26
4. Disertatie 10 E Marketing
Total discipline obligatorii si optionale 40 2 2 22 26

LEGENDA: C – Curs; S – Seminar; L – Lucrari practice; P – Proiecte; T – Total